پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3002
-
الف
+

آغاز داوری آثار ششمین جشنواره بازی‌‌های رایانه‌‌ای تهران

داوری آثار جشنواره بازی‌‌های رایانه ‌ای تهران از 26 دی ماه آغاز و تا پایان روز 20 بهمن ادامه خواهد داشت.

داوری آثار ششمین جشنواره بازی‌ های رایانه ‌ای تهران از 26 دی ماه آغاز و تا پایان روز 20 بهمن ادامه خواهد داشت

پس از نهایی شدن داوران داخلی ششمین جشنواره بازی‌ های رایانه‌‌ای تهران، داوری آثار با 13 داور داخلی و 15 داور بین ‌المللی آغاز شد.

به گزارش آی‌فیلم، در جشنواره بازی‌‌های رایانه‌‌ای تهران امسال رکوردشکنی قابل‌ توجهی صورت گرفته به‌ طوری که در مجموع 205 اثر شامل 187 بازی و 18 بازی ‌نامه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

گفتنی است که فرآیند داوری از 26 دی ماه آغاز و تا پایان روز 20 بهمن ادامه خواهد داشت و در آن روز داوری نهایی صورت خواهد گرفت.

داوران داخلی جشنواره امسال از متخصصین و فعالان این حوزه هستند که برخی از آن ‌ها در دوره‌های پیشین نیز سابقه داوری در جشنواره را برعهده داشتند.

در بخش هنری داوران امیرمحمد دهستانی، علی کیانی امین، سجاد قلی ‌زاده در بخش طراحی: آیدین ذوالقدر، آرین بینا، امیر محمدرضایی، در بخش فنی: سید علی سیداف، آریا اسرافیلیان، سجاد بیگ‌جانی، وهاب احمدوند در بخش محتوایی: شیوا مقانلو، امیر محمد رضایی در بخش صدا موسیقی: پیام آزادی، مهرداد اسماعیلی هستند.

لازم به ذکر است که  مانند سال گذشته آثار توسط داوران مطرح بین‌المللی نیز مورد قضاوت قرار می‌گیرد که 15 نفر هستند که اسامی آنان نیز به‌ زودی اعلام می‌‌شود.

ششمین جشنواره بازی‌های رایانه ای 5 اسفند ماه در برج میلاد برگزار می‌شود.

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر